Prof. Dr. Uğur Batı

Ara 06, 2020
KONUŞMA KONULARI Yeni Pazarlamanın Şifreleri: Nöropazarlama ve Tüketicinin Nörobilimi Müşteriniz Gerçekten Memnun Mu: Memnun Müşteri ile Bağlı Müşteri Arasındaki Fark Öğrenen Kurumun Anatomisi: “Öğrenen Birey, Gelişen Kurum” Trendler, Modalar, İnsanlar ve Şeyler... Direnme İnsan…

Dr. Kıvılcım Kayabalı

Eyl 27, 2020
KONUŞMA KONULARI Nörobilim ve İkna Beynimizin Gizemleri Nöromarketing Mitler, Gerçekler Dijital Dünya Beynimizi Nasıl Değiştirdi Milenyum Beynini Keşfe Çıkalım Nöroplastisite ve Öğrenme Kadın Beyni, Erkek Beyni Bizi Yöneten İlkel Beyin Beynimiz İçin Doğru Beslenme…

Zeynep Kömürcü

Eyl 22, 2020
KONUŞMA KONULARI Sosyal Medya ve Kişisel Marka Yönetimi Dijital Dönüşümde İçerik ve Tasarım Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamada Kriz Yönetimi Dijital Dünya ve Çocuk Design Thinking/Tasarımsal Düşünce Konuşmacıyı Davet Et Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili…

Seçil Çetiner

Eyl 22, 2020
KONUŞMA KONULARI İçerik Yönetimi Sosyal Medya Yönetimi Konuşmacıyı Davet Et 2004 yılında etkinlik pazarlama uzmanlığı ile başlayan pazarlama profesyonelliği sürecini, yıllar içinde doğrudan pazarlama, pazarlama iletişimi ve dijital pazarlama deneyimleri ile pekiştirmiş ve farklı…

Esra Baykal

Eyl 22, 2020
KONUŞMA KONULARI Anneleri Anlayan Marka Olmak Kurumsal Sosyal Saumlulukta Kadının Yeri Yeni Jenerasyon Ebeveyn Olmak Heyecanı Eksilmeyen Marka Olmanın Yolu:Arketipler Harcıalem Ürünlerde Markalaşma Konuşmacıyı Davet Et İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyatı ve ardından…

Ali Yeteroğlu

Eyl 22, 2020
KONUŞMA KONULARI Görünen Liderlik: Yeni Normalde İş Dünyasında Lider Olmak Bir Hikayeniz Olsun: İş Hayatında Hikayeleştirme Değişim İyidir de, Siz Değişmek İstiyor musunuz? Değişimi İçselleştirmek Belirsiz Rüzgarlarda Pazarlama Yelkeni: Belirsin Dönemlerde Pazarlama Şimdi Evdeyiz:…