Prof. Dr. Uğur Batı

Ara 06, 2020
KONUŞMA KONULARI Yeni Pazarlamanın Şifreleri: Nöropazarlama ve Tüketicinin Nörobilimi Müşteriniz Gerçekten Memnun Mu: Memnun Müşteri ile Bağlı Müşteri Arasındaki Fark Öğrenen Kurumun Anatomisi: “Öğrenen Birey, Gelişen Kurum” Trendler, Modalar, İnsanlar ve Şeyler... Direnme İnsan…

Zeynep Kömürcü

Eyl 22, 2020
KONUŞMA KONULARI Sosyal Medya ve Kişisel Marka Yönetimi Dijital Dönüşümde İçerik ve Tasarım Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamada Kriz Yönetimi Dijital Dünya ve Çocuk Design Thinking/Tasarımsal Düşünce Konuşmacıyı Davet Et Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili…

Seçil Çetiner

Eyl 22, 2020
KONUŞMA KONULARI İçerik Yönetimi Sosyal Medya Yönetimi Konuşmacıyı Davet Et 2004 yılında etkinlik pazarlama uzmanlığı ile başlayan pazarlama profesyonelliği sürecini, yıllar içinde doğrudan pazarlama, pazarlama iletişimi ve dijital pazarlama deneyimleri ile pekiştirmiş ve farklı…