Konuşmacı

Dijital Medya Uzmanı, Girişimci, Gazeteci, Yazar

Oğuzhan SARUHAN

  • Sosyal Medya Nedir: Gerçekler vs. Hayaller! Hayatımızın Ne Kadar ve Nasıl İçinde?

  • Dijital Medya Dönüşümü

  • Algoritmaların Tüketim Alışkanlıklarımıza Etkisi

  • Sosyal Medyada Kişisel Marka Konumlandırma

  • Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamada Kriz Yönetimi

  • Dijital Medya Okuryazarlığı

  • İçerik Üretimi ve Yönetimi

  • Dijital Habercilik

1988 yılında doğan Oğuzhan Saruhan’ın dünyaya gözlerini açmasıyla, internetin kullanılması neredeyse aynı zamanlarda oldu. Çocukluğunu sokaklarda, gençliğini ise bilgisayar başında geçiren Oğuzhan Saruhan, internet öncesi ve internet sonrası şeklinde tanımlayacağımız iki dünyayı da görme ve deneyimleme imkânı buldu. Uzun yıllar boyunca Türkiye’nin en büyük dijital haber platformlarında yöneticilik yapan Saruhan, dijitalleşen dünya ile birlikte hem internet hem de sosyal medya üzerine çalışmalar yaptı. Görev aldığı dijital medya şirketlerinin sosyal medya stratejilerini belirleyen ve yönetimlerini yapan ekiplerin yöneticiliğini yapan Oğuzhan Saruhan, Türkiye’nin birçok farklı yerinde dijital medya konulu konferanslar ve eğitimler verdi. 2018 yılında kurumsal hayata veda eden Saruhan, Street 1227 Dijital Ajans’ı kurdu. “Sosyal Medya Canavarı Olmak İster misin?” (2018), “Dijital Çağda Kalmanın 10 Kuralı” (2020), “Instagram Girişimciliği – Instagramdan Para Kazanma Sanatı” (2021) ve “Dijital Lider – Dijital Çağda Liderliğe Yeni Bakış” (2022) isimli kitapları yayımlanmıştır.