Header Image

Zeynep Kömürcü

Dijital Pazarlama, Markalaşma ve İçerik Stratejisti

KONUŞMA KONULARI

Sosyal Medya ve Kişisel Marka Yönetimi
Dijital Dönüşümde İçerik ve Tasarım
Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamada Kriz Yönetimi
Dijital Dünya ve Çocuk
Design Thinking/Tasarımsal Düşünce

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı ana dalı ve Reklamcılık & Pazarlama yan dallarından mezun olmadan evvel 2005 yılında Dijital İçerik Stratejisti olarak çalışma hayatına başladı. Mezuniyetinin ardından Dijital Stratejiler ve İçerik Direktörü olarak dijital pazarlama alanında “yaparak öğren” modunda 13 yıl boyunca kendini geliştirme imkanı buldu.

Evlendikten sonra 2 dünyalar tatlısı evladını, freelance çalışarak büyütüp 2018 yılı Mart ayında kendi dijital içerik ajansını açtı. Kısa sürede başarılı kadın girişimciler arasına hızlı bir giriş yapan Zeynep’in uzmanlık alanları; Dijital Pazarlama Stratejileri, UX/UI, SEO/SEM, Arama Motoru Reklamcılığı, Metin ve Video İçerik Stratejileri ve Sosyal Medya olarak sıralanmaktadır.