Header Image

Prof. Dr. Uğur Batı

Akademisyen, Yazar, İletişim Danışmanı

KONUŞMA KONULARI

Yeni Pazarlamanın Şifreleri: Nöropazarlama ve Tüketicinin Nörobilimi

Müşteriniz Gerçekten Memnun Mu: Memnun Müşteri ile Bağlı Müşteri Arasındaki Fark

Öğrenen Kurumun Anatomisi: “Öğrenen Birey, Gelişen Kurum”

Trendler, Modalar, İnsanlar ve Şeyler…

Direnme İnsan Direnme, Değişime ve Gelişime Direnme: Ama Nasıl ?

İkna Bilimi 101: Bireyin İletişimi, Bireyin Kaderidir

İnsan Olmanın Felsefesi: İnsan Doğdun Bari Öyle Kal!

Kurumsal Empati Yönetimi: “Empatiyi Geliştirmeden Sempatik Olamazsın”

Yaratıcılığın Biyolojik Saati

Bir Marka Nasıl Kötü Yönetilir

Marka Olduk da Nasıl Marka Kalacağız: Hadi Gelin Markanıza Eleştirel Bakalım!

Fabrika Ayarları Sarsılan Markanın Kurtuluşu: Dijital Pazarlama Uygulamaları

Beyinsel Şeyler: Mucizeyi Sen Taşıyorsun, Ona Beyin Diyoruz!

Reklamcı, marka danışmanı, akademisyen ve yazar Uğur Batı, aralarında çok satanlar da olan 13 kitabın yazarıdır. Boğaziçi Üniversitesinde lisans eğitimini bitiren Uğur Batı, Marmara Üniversitesi ve Yeditepe Üniversitesinde yaptığı 3 yüksek lisansın ardından Marmara Üniversitesi’nde doktorasını tamamladı ve LSU’da bulundu.

Harvard Business Review, Bloomberg Businessweek, BrandMap, Grafik Tasarım, Milliyet.com.tr ve Onedio gibi yayınlarda köşe yazarlığı yapmaktadır.

Reklamın Dili, Marka Yönetimi, Enneagram İle Kişilik Analizi, Kendine İyi Bak, Dijital Oyunlar, Tüketici Davranışları, Ben Bilmem Beynim Bilir ve Sinaps adlı kitapları yazan Uğur Batı’nın Azraa-eel Menkıbeleri adlı romanı, Aşkın Karanlık Yüzü, Karanlık Yılbaşı Hikâyeleri ve Anadolu Korku Öyküleri adlarıyla öykü kitapları da olan Uğur Batı, marka, reklamcılık, karar bilimi ve nörobilim alanlarındaki bu kitaplarla en çok satan yazarlar arasındadır.

Mevcut durumda pek çok ulusal ve uluslararası markanın danışmanlığını da yapan Batı, kariyerinde Avrupa Birliği Projeleri Yöneticisi, Dünya Bankası Projeleri Yöneticisi olarak bulunmuştur. Borsa İstanbul bünyesindeki Sürdürülebilirlik Endeksi, Kurumsal Yönetim Endeksi ve Özel Pazar gibi birimlerin kurulmasında da rol almış Uğur Batı, bugüne kadar Türkiye ve yutdışında 1000 üzerinde sunum gerçekleştirmiştir. Uluslararası pek çok üniversite ve konferansa eğitimci ve keynote speaker olarak katılmış, yıllar içerisinde CNN Türk, Star TV, Habertürk TV, Bloomberg TV, NTV ve TRT gibi televizyonlarda programlara katılımcı olarak yer almıştır.

Dünyanın ilk nöropolitik kitabı ile New York Times, The Times gibi uluslararası gazetelerde röportajlar gerçekleştirmiş olan Uğur Batı, nöropazarlama alanında Türkiye’de laboratuvar çalışmaları yapan en önde gelen akademisyen konumundadır.

Aynı zamanda Reklam Yaratıcıları Derneği Başkan Yardımcılığını da yürütmüş olan Batı, ödüllü bir reklamcıdır.