Header Image

Oğuzhan Saruhan

Dijital Medya Uzmanı, Girişimci, Gazeteci-Yazar

KONUŞMA KONULARI

Sosyal Medya

Coronavirüs Sonrası Dijital Medya Dönüşümü

Algoritmaların Tüketim Alışkanlıklarımıza Etkisi

Sosyal Medyada Kişisel Marka Konumlandırma

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamada Kriz Yönetimi

Dijital Medya Okuryazarlığı

İçerik Üretimi ve Yönetimi

Dijital Habercilik

Dijital Dönüşüm

Gazeteci ve Dijital Medya Uzmanı Oğuzhan Saruhan 1988’de doğdu. Oğuzhan’ın dünyaya gözlerini açmasıyla, internetin kullanılması neredeyse aynı zamanlarda oldu. Çocukluğunu sokaklarda, gençliğini ise bilgisayar başında geçiren Oğuzhan, internet öncesi ve internet sonrası şeklinde tanımlayacağımız iki dünyayı da görme ve deneyimleme imkanı buldu.

Uzun yıllar boyunca Türkiye’nin en büyük dijital haber platformlarında yöneticilik yapan Saruhan, dijitalleşen dünya ile birlikte hem internet hem de sosyal medya üzerine çalışmalar yaptı.

Görev aldığı dijital medya şirketlerinin sosyal medya stratejilerini belirleyen ve yönetimlerini yapan ekiplerin yöneticiliğini yapan Saruhan, Türkiye’nin birçok farklı yerinde dijital medya konulu konferanslar ve eğitimler verdi.

2018 yılında kurumsal hayata veda eden Saruhan, Street 1227 Dijital Ajans’ı kurdu. Kurucusu olduğu bu ajans Türkiye’nin önde gelen markalarına 360 derece dijital yönetim hizmeti vermektedir.

Oğuzhan Saruhan’ın 2018 yılında kaleme aldığı Sosyal Medya Canavarı Olmak İster misin? isimli kitabı halen kendi kategorisinin en çok satan kitabı konumunda. Oğuzhan Saruhan toplam iki kitabı bulunmaktadır.

Tüm kitapları:

  • Sosyal Medya Canavarı Olmak İster misin?
  • Dijital Çağda Hayatta Kalmanın 10 Kuralı
  • Instagram Girişimciliği